søndag 11. oktober 2009

Etter mye strev har jeg greid å legge inn bilde (ørlite redigert) av hunden min. Søt, vel? Han er ni år gammel.

1 kommentar:

  1. Nydelig hund du har da. Fint at du liker mine bilder. Syntes at dette med bokmerker var litt forvirrende, men skal prøve litt mer imorgen.
    MÅ få til dette og selv om jeg kanskje ikke trenger det så mye.

    SvarSlett