Nydelig hund du har da. Fint at du liker mine bilder. Syntes at dette med bokmerker var litt forvirrende, men skal prøve litt mer imorgen.MÅ få til dette og selv om jeg kanskje ikke trenger det så mye.
Nydelig hund du har da. Fint at du liker mine bilder. Syntes at dette med bokmerker var litt forvirrende, men skal prøve litt mer imorgen.
SvarSlettMÅ få til dette og selv om jeg kanskje ikke trenger det så mye.