torsdag 1. oktober 2009

HEI!
Jeg er nybegynner på nesten alt som har med pc-bruk å gjøre, så dette er en prøve. Hilsen Ruska.

4 kommentarer:

  1. Hei! Vi er her for å hjelpe deg! Send gjerne e-post hvis du måtte lure på noe. Hilsen Jostein

    SvarSlett
  2. Hei Ruska:D

    Jeg kom fint inn:D Synes du er tøff jeg!!

    Hilsen kollega'n:D

    SvarSlett
  3. Nå er jeg spent på fortsettelsen av kurset! Er overrasket over at så mange er med. Jeg får komme tilbake med flere synspunkter etter hvert, hvis jeg klarer å følge med, da. Mangler nok det genet som neste generasjon har for å knekke enkelte koder, men jeg er vel ikke den eneste i min aldersgruppe, tror jeg.

    SvarSlett
  4. Du er slett ikke "den ene i min aldersgruppe" nei! Våre "gen" jobber vel litt senere, men dette greier vi. Data er utrolig lærerikt og morsomt, er selv helt hekta.
    Har holdt på i 10 år, men det er stadig noe nytt å lære, blir nok aldri utlært!

    SvarSlett