Nå er jeg spent på fortsettelsen av kurset! Er overrasket over at så mange er med. Jeg får komme tilbake med flere synspunkter etter hvert, hvis jeg klarer å følge med, da. Mangler nok det genet som neste generasjon har for å knekke enkelte koder, men jeg er vel ikke den eneste i min aldersgruppe, tror jeg.
Du er slett ikke "den ene i min aldersgruppe" nei! Våre "gen" jobber vel litt senere, men dette greier vi. Data er utrolig lærerikt og morsomt, er selv helt hekta. Har holdt på i 10 år, men det er stadig noe nytt å lære, blir nok aldri utlært!
Hei! Vi er her for å hjelpe deg! Send gjerne e-post hvis du måtte lure på noe. Hilsen Jostein
SvarSlettHei Ruska:D
SvarSlettJeg kom fint inn:D Synes du er tøff jeg!!
Hilsen kollega'n:D
Nå er jeg spent på fortsettelsen av kurset! Er overrasket over at så mange er med. Jeg får komme tilbake med flere synspunkter etter hvert, hvis jeg klarer å følge med, da. Mangler nok det genet som neste generasjon har for å knekke enkelte koder, men jeg er vel ikke den eneste i min aldersgruppe, tror jeg.
SvarSlettDu er slett ikke "den ene i min aldersgruppe" nei! Våre "gen" jobber vel litt senere, men dette greier vi. Data er utrolig lærerikt og morsomt, er selv helt hekta.
SvarSlettHar holdt på i 10 år, men det er stadig noe nytt å lære, blir nok aldri utlært!