skip to main
|
skip to sidebar
Ruskas blogg
fredag 20. november 2009
Her er et av julekortene jeg har laget i år.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Følgere
Bloggarkiv
►
2010
(7)
►
mai
(2)
►
februar
(3)
►
januar
(2)
▼
2009
(15)
►
desember
(5)
▼
november
(4)
Så tenner vi et lys i kveld......, eller gjerne me...
Her er et av julekortene jeg har laget i år.
Uten tittel
Så er kurset over og jeg fikk godkjent. Selvsagt b...
►
oktober
(6)
Om meg
Ruska
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar