Så er kurset over og jeg fikk godkjent. Selvsagt ble det ikke meg som vant kameraet, men det hadde jeg ikke regnet med heller. Så fort jeg får litt bedere tid, skal jeg gjøre mer ut av bloggen. Har ueeendelig mye å lære. Skal prøve å vise litt hva jeg driver med etter hvert.
Gratulerer med godkjent kurs :D
SvarSlettHilsen kollega'n